mandag den 25. januar 2010

Accpeteret af ICES

Jeg fik et brag af en mail fra sekratæren hos Explorius idag; "TILLYKKE TILLYKKE!" og meddelsen stod klart. ICES havde accepteret min ansøgning, og jeg er nu ledig på markedet for potentielle værtsfamilier. I følge den engelske del af mailen stod der, at jeg formentlig ville modtage detaljer om min kommende værtsfamilie i løbet af de næste par måneder. Yep, mega nervepirrende!

Jeg var i byen med min bedste veninde, Katrine i weekenden. Vi var ude for at danse til noget reggae - vores signaturgenre. Vi stod og snakkede mens vi svejede til musikken, og USA blev bragt på banen. Selv skal hun på efterskole, og fik da også sagt; "Men Nanna, jeg er hjemme i weekenderne, du skal jo adskilles fra alt det her i et helt år!". Var jeg bekymret? - Det tror jeg ikke, men jeg vil bestemt savne mine hjemmekoner og -drenge. Jeg skal jo nok få dem at se igen, no worries yet!

I skal nok få et blogindlæg med ekstra tandsmør så snart jeg hører noget om min kommende værtsfamilie.
Jeg håber desuden I klarer sneen godt rundt omkring - de isglatte lag presser på heroppe nordpå :)

1 kommentar:

  1. SV: Wauv, jamen jeg er ganske tilfreds med Nevada, så det bare great! ;D
    Faktisk har vi ingen besked fået om at SMG har godkendt mig, hverken fra Explorius eller SMG selv. Der stod bare "APPROVED" på min online ansøngning for en uges tid siden, plus det jeg har lagt ud på min blog (min profil, state guarantee og lille præsentation af mig). Egentligt lidt underligt, men det kan være Explorius venter på et eller andet fra SMG? Håber jeg da O:

    SvarSlet