onsdag den 20. januar 2010

Pyh, application form completed!

Nu er min ansøgning sendt fra Explorius til partnerorganisationen i USA. Det bliver spændende at se, hvordan tingene udarter jeg. Jeg ville ønske, at jeg havde mulighed for at følge processen nøje. Jeg må nok også erkende, at jeg er noget nysgerrig med hensyn til hvor, jeg nu bliver placeret henne.

Jeg har søgt om at komme til sydstaterne. Det er dels en personlig, utopisk mission om at bekæmpe racisme og mandschauvanisme i de allermest religiøse afkroge af USA, der tynger på vægtskålen. Derudover er immigrationen fra Centra- og Mellemamerika også et fabelagtigt spice med hensyn til den kulturelle oplevelse. Når det kommer til vejret, så har jeg mine tvivler. Det bliver en varm og våd omgang, sådan som vi kan lide det! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Nanna!
    Kan se du skal til USA med Explorius til sommer - det skal jeg også :D Godt at høre at din ansøgning er sendt afsted til USA. Hvem er din partnerorganisation?
    Min er SMG, og de fik min ansøgning den 11. januar. Har desværre ikke hørt noget fra dem endnu, men håber snart de godkender den :) Der er allerede nogle, som har fået værtsfamilie!
    Jeg synes de stater du har valgt lyder skønne! Men det er måske også fordi jeg elsker alt hvad der har med sol og varme at gøre, når den danske vinter rigtigt tager fat :P

    SvarSlet
  2. Hey der, Sophie!
    ja da, explorius all the way. fedt, at du også har god smag for indenfor udvekslingsorganisation.
    hm, jeg tror partnerorganisationen for mit vedkommende er ICES, men jeg er ikke sikker.
    kan du ikke sende mig din mail, så vi kan tales ved? - det kunne være fedt at have kontakt til en, som man kommer til at se på soft landing i new york :)!

    SvarSlet